מה אנחנו עושים?

01
מוזיאונים ותערוכות
02
מרכזי מבקרים
03
תערוכות מדעיות
04
פיתוח תוכן והפקת סרטים
05
אינטראקטיב וטכנולוגיה
06
מוצרים

החברה

חברת בריז קריאייטיב היא החברה הגדולה בישראל בתחום מרכזי המבקרים.
אנו מאמינים שהחוזקה היא בנבחרת מקצועית שעובדת יחד לאורך זמן ללא תלות בקבלני משנה.
בריז מעסיקה 20 עובדים קבועים:
אנשי קריאייטיב, במאי, תסריטאי, אנימטורים, מעצבי מוצר, מעצבי חוויה,
מתכנתים ומנהל פרויקטים. אנחנו מתכננים חוויות אינטראקטיביות מתקדמות ואף מפיקים
ומייצרים אותן בעצמנו באופן שוטף.

כל אלה מאפשרים לנו גמישות רבה ויכולת להגשים את הרעיונות הכי פרועים ויצירתיים שלנו.
במהלך השנים צברנו ניסיון רב בפרויקטים בארץ ובחו"ל.

הצוות

אבי הורביץ יו"ר בריז קריאייטיב. בשנת 2002 ייסד את בריז. קודם לכן, מילא שורה של תפקידים בכירים בחברות הייטק שונות. החל את הקריירה שלו בחיל האוויר הישראלי בו מילא שורה של תפקידי פיקוד. הוא תא"ל במילואים ובעל תואר Executive MBA של תוכנית רקאנטי באוניברסיטת ת"א.
אבי הורביץ
מייסד ויו"ר
שגיא יחזקאל משמש כמנהל הכללי של בריז קריאייטיב. בוגר החוג לכלכלה והחוג להיסטוריה של אוניברסיטת ת"א.
הצטרף לבריז בשנת 2004 ומאז היה מעורב בהפקה וניהול של פרוייקטים רבים.
שגיא יחזקאל
מנכ"ל
בן גניסלב הוא מנהל התוכן והקריאייטיב של בריז. בוגר המחלקה לאומנויות המסך בבצלאל. עובד בחברה משנת 2006. מנהל את כל התכנים שמופקים בחברה מהשלב הרעיוני ועד להגשה סופית.
בן גניסלב
מנהל קריאייטיב
אורן ענבר הוא סמנכ"ל הפיתוח העסקי של בריז. הצטרף לחברה בשנת 2006 וניהל בה פרוייקטים שונים. משמש כסמנכ"ל פיתוח משנת 2009, קודם לכן, ניהל פרוייקטים רבים בחברה והיה מעורב בתהליכי מכירה ופיתוח תוכן.
אורן ענבר
סמנכ"ל פיתוח עסקי
בוגר בצלאל המחלקה לעיצוב תעשייתי(1998)
בוגר הסדנא לעיצוב חוויה בבית הספר לעיצוב באיינדהובן, הולנד (2000).
מעצב מוכר ועתיר ניסיון בתחום תערוכות מוזיאליות, מרכזי מבקרים, חללים מסחריים וחוויות אור-קוליות.
מנהל את מחלקת עיצוב החלל בבריז קריאייטיב.
רואי רוט
מעצב ראשי
בעלת ניסיון רב ויכולות סדר וארגון גבוהות. אחראית על ניהול המשרד והנהלת חשבונות.
רחלי מגן
מנהלת אדמיניסטרטיבית
בוגר בהצטיינות ביה"ס הגבוה לאומנות חזותית בניו-יורק (SAV)
ובעל תיק מרשים של עבודות בטווח של תקציבים, קונספטים ומסגרות.
עם למעלה מ 19- שנות ניסיון מעשי בבימוי והפקה, פרסים בין- לאומיים ויכולת לעבוד במסגרות זמן לחוצות תוך יצירת תוצאות מרגשות ומדויקות.
עודד אברהם
במאי
בעלת ניסיון בתקצוב וניהול הפקות מגוונות ומורכבות בארץ ובחו"ל
איילת רוטמן
מנהלת הפקה
עם רקע מדעי ועסקי מגוון יעקב בן-דב הוא חלק מצוות הפיתוח העסקי והמכירות של חברת בריז.
יעקב בן-דב
פיתוח עסקי ומכירות
בוגרת תואר B.Design בעיצוב פנים, המכללה למנהל.
מתמחה בתכנון ועיצוב פנים ותקשורת חזותית במרחב.
בר אלכסנדר
מעצבת פנים
בעל ניסיון של 10 שנים בתחום הלוגיסטיקה וניהול פרוייקטים בהיקפים שונים.
בוגר בהצטיינות תואר ראשון בתקשורת מהמרכז הבינתחומי בהרצליה.
גל כסיף
מנהל פרויקטים
בוגרת תואר שני בניהול עיצוב וחדשנות מבצלאל.

דולב בן ארצי
מנהלת תחום מוצרים ותוכנה
מתכנת בכיר, ארכיטקט ומנתח מערכות ובסיסי נתונים.
התמחות בגרפיקה ממוחשבת, ראיה ממוחשבת ותכנות ברמת המערכת.
השכלה: B.Sc במדעי המחשב מהמכללה האקדמית הדסה ירושלים.
אנדרי פודפלקו
מתכנת
תכנת מוביל וארכיטקט משחקים ויישומים אינטראקטיביים.
התמחות בפיתוח מנועי משחק ויישומים אינטראקטיביים, פיתוח צד שרת ולקוח.
השכלה: בעל תואר בפיתוח ועיצוב משחקים מבית הספר לצילום בוונקובר קנדה (VFS -Vancouver Film School).
בנג'מין שטרן
מתכנת
בוגרת לימודי עיצוב תקשורת חזותית במכון הטכנולוגי חולון, משתתפת ב- A.Curate - התכנית הבינלאומית לאוצרות עיצוב בשנקר. עוסקת בכתיבה, פיתוח תוכן ועיצוב רב-תחומי.

תום כהן
מפתחת תוכן
בוגרת לימודי תואר ראשון בעיצוב תקשורת חזותית במכון הטכנולוגי חולון ולימודי תואר שני בעיצוב, חדשנות ויזמות.
יעל הורוביץ
מפתחת תוכן
בוגר לימודי תואר ראשון בעיצוב תקשורת חזותית בבצלאל
מיכאל בורדה
ארט דירקטור
אמן אפטר אפקטס בכיר בעל ניסיון רחב
מומחה בעיצוב ואפקטים.
דודי זנדברג
ארט ופוסט-פרודקשיין
אלוף בפיתוח משחקים. יצירתי, כישרוני ובעל ניסיון במגוון רחב של משחקים ואפליקציות.
איליה מזרובסקי
מתכנת
בעלת תואר B.Arch בבית הספר לאדריכלות, אוניברסיטת תל-אביב. בעלת ניסיון רב בתחום החל מפיתוח קונספט ועד הכנת תוכניות לביצוע.
תמר תל-אורן
אדריכלית
בוגר לימודי תקשורת חזותית בשנקר במסלול לעיצוב מסך.
השתתף בפסטיבלי סרטים ואנימציה בינלאומיים.
אודי שמש
מעצב פוסט / אפטריסט
בוגרת לימודי עיצוב באוניברסיטת בואנוס איירס.
יצירתית, ביצועיסטית ובעלת ניסיון רב.
ג'ניפר רוזנבלט
מעצבת
בוגר 8200.
בעל ניסיון בעבודה על פרויקטים מגוונים.
בן דרור ריכטר
מתכנת / מפתח משחקים

התהליך

הפילוסופיה שלנו גורסת כי הלקוח צריך לקבל את כל התשובות במקום אחד, ולכן אנו
מרכזים את כל הפעילות עבורו במקום אחד, מול גורם אחד.
לאחר פגישת הקונספט הראשונה אנו מנסים להבין את צרכי הלקוח ולהציב מולם את הפתרונות
האפשריים הטובים ביותר, דרך תחקיר יסודי ומעמיק, לוח זמנים מוגדר ובלתי מתפשר,
תפיסת עיצוב, והצגת גרסאות באבני דרך מוגדרות עד למסירה הסופית.

מעורבות הלקוח לאורך כל התהליך חשובה ובעלת ערך רב ויחד אנחנו מממשים רעיון למציאות.